.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد قاطع با هر گونه برداشت‌های غیرمجاز از بستر رودخانه‌های مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران از تشکیل 61 پرونده قضایی در زمینه برداشت غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه‌های سطح استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته دستگاه قضایی مازندران در مورد برداشت شن و ماسه از حریم رودخانه، تاکنون 61 پرونده قضایی تشکیل شده است.

وی افزود: طی آمار ارائه‌شده از سوی دادستان‌های سراسر استان، تاکنون بیش از 50 هزار متر مکعب برداشت غیرمجاز از سوی کارخانه‌های شن و ماسه از حریم رودخانه در سطح استان صورت گرفته و در این‌باره دستورات قضایی نیز از سوی دادستان‌های سراسر مازندران صادر شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: همچنین 61 پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شده که 5 فقره آن با دستور دادستان‌های استان در حال پیگیری قضایی بوده و 56 مورد برداشت غیرمجاز نیز از سوی آب منطقه‌ای مطرح که در این‌باره نیز دستورات قضایی صادر و با تشکیل پرونده در شعب ویژه به تفکیک هر حوزه در حال رسیدگی است.

تقوی‌فرد بیان کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته درمورد بیشترین برداشت‌ها در سطح استان، شهرهای تنکابن، رامسر، عباس‌آباد، نور، نوشهر، آمل و چالوس بیشترین برداشت و پرونده قضایی را در سطح استان داشتند.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان با جدیت و بدون تعارف با کسانی که به منابع طبیعی و حریم رودخانه‌ها و محیط زیست خسارات می‌رسانند، برخورد قاطع خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.03 seconds.